Most az anyukáknak kedveznék egy kicsit, illetve inkább a kicsiknek nyelvtanulás területén, az anyukáknak annyiban, hogy nem kell sokat vesződniük, csak letölteniük.

Az egyik Barbie filmet, a Hercegnő és a Popsztár filmet kezdtem el feldolgozni nektek. Több nyelven, több féle feladattal. Nincs még kész minden ( Közel se), de amit ma sikerült elkészítenem, azt addig is felteszem nektek, és remélem már így is tudtok vele mit kezdeni. :) A feladatok nyelvenként lesznek csoportosítva. Nyelvek sorrendje : angol, francia, német, spanyol, olasz, portugál. 

Aki esetleg nem tudja mi is ez, az előzetese/ajánlója magyarul : 

Kezdeném azzal, hogy készítettem memóriajátékot, aminek a hátoldala nem változik nyelvenként így azt ide, az összes többi elé teszem fel. (Mindenre, ha a szöveg részben rákattintotok, megnyílik a link, ahonnan le is tölthetitek amire szükségetek van, eredeti méretben, illetve van olyan, amit csak ott tudtok majd leszedni, a fájl típusa miatt . :)

memóriajáték, hátlap.JPG
Angol : 
A film youtube-on online nézhető : 

Az egyik szám a filmből : 



Behelyettesítendő szöveg :
When I was ............... 
I .............for fun 
Made up the ..............
........... heard 
But now I see 
All ............ on me 
And ............
I'm in a .........

I got a ............. now 
..............right somehow 

Here I am 
Being who I ........
.......what I got 
Never a .........now 
Here I go 
.........like a spark 
Light up the .........again 

I .........up 
In the ............light 
The ....says "When you ...........live your life right?" 
I know she thinks that I'm the .........one 
But .........wanna have fun 
Oh, princesses .......have 

That's all they ........ want 
Is some fun 
When the .........day is done 
Oh, ........wanna have fun 

I'm stepping up (I'm ..........up) 
...........to the top (right to the top) 
That's how I'm wired 
I take it ..........
I'm in control 
I broke the ......... 
The girl you see (the girl you see) 
Is up to me 

I'm lifting off the ........
......the perfect sound 

Here I am 
Being ........I want 
Giving ........I got 
Never a doubt .......
..........I go 
Burning like a .......
Light up the dark .......
Again 
Again 
Again and again and again 

..........wanna have fun 
Oh, princesses ..........have fun 

..........a star that's right inside you 
So .......on ........let it out 
.......out what you're about and just ........
"Here I am" 

.........who I want 
Giving what I ........
......a doubt now 
Here I go 
Burning ......a spark 
........up the dark again 

We just wanna 
We just wanna (yeah, yeah) 
We just wanna 
We just wanna (oh, oh) 

We just wanna (oh, oh) 
We just wanna (oh, oh) 
Princesses wanna have fun 

Here I am 
Being who I want (we just wanna) 
Giving what I got (we just wanna) 
Never a doubt now (we just wanna) 
Here I go (we just wanna) 
Burning like a spark (we just wanna) 
Light up the dark again (princesses wanna have fun) 

(Again) Again (we just wanna) 
(Again) Again (we just wanna) 
(Again) Again (we just wanna) 
And again and again 
And again and again 
Here we go

Dalszöveg :

When I was young 
I played for fun 
Made up the words 
Nobody heard 

But now I see 
All eyes on me 
And suddenly
I'm in a dream 

I got a feeling now 
Everything's right somehow 

Here I am 
Being who I want 
Giving what I got 
Never a doubt now 
Here I go 
Burning like a spark 
Light up the dark again 

I wake up 
In the morning light 
The duchess says "When you gonna live your life right?" 
I know she thinks that I'm the fortunate one 
But princesses wanna have fun 
Oh, princesses wanna have 

That's all they really want 
Is some fun 
When the royal day is done 
Oh, princesses wanna have fun 

I'm stepping up (I'm stepping up) 
Right to the top (right to the top) 
That's how I'm wired 
I take it higher 
I'm in control 
I broke the mould 
The girl you see (the girl you see) 
Is up to me 

I'm lifting off the ground 
Finding the perfect sound 

Here I am 
Being who I want 
Giving what I got 
Never a doubt now 
Here I go 
Burning like a spark 
Light up the dark again 
Again 
Again 
Again and again and again 

Princesses wanna have fun 
Oh, princesses wanna have fun 

There's a star that's right inside you 
So come on and let it out 
Find out what you're about and just shout 
"Here I am" 

Being who I want 
Giving what I got 
Never a doubt now 
Here I go 
Burning like a spark 
Light up the dark again 

We just wanna 
We just wanna (yeah, yeah) 
We just wanna 
We just wanna (oh, oh) 

We just wanna (oh, oh) 
We just wanna (oh, oh) 
Princesses wanna have fun 

Here I am 
Being who I want (we just wanna) 
Giving what I got (we just wanna) 
Never a doubt now (we just wanna) 
Here I go (we just wanna) 
Burning like a spark (we just wanna) 
Light up the dark again (princesses wanna have fun) 

(Again) Again (we just wanna) 
(Again) Again (we just wanna) 
(Again) Again (we just wanna) 
And again and again 
And again and again 
Here we go

Memóriajáték :barbie _memóriajáték_angol.JPG


Testrészek beírására feladatlap :

angol_testrészek_feladat.JPG
Wordoku:
barbie _wordoku_english.JPG
Német :
Oldal ahonnan le tudjátok tölteni  : itt.  Illetve megtaláljátok az egészet online is : 

DARKtube.org Extended free video search!

 

Az egyik szám a filmből : 



Behelyettesítendő szöveg :

Ich .......als Kind
was viele ...........,
lieb ..........und braf
und .........

Nun ...........sich
das mag für ..........
Ish .......es Klar
ein ......wird war

Alles sieht .........aus
Ich ......hanz ..........Raus

Hier bin ....., .......seht mich ann.
Ich .......was ich kann.

Nichts lässt mich ......
Hier ........ich, ......läuchtet Hell.
.......bin ich.

Ich werd ....
Und ..........gibt es streit
die ..........fragt dann
Was du noch endlich ...........
Sie .........mir vieles stehts
das richtige .........
..........wollen doch nur Spaß
Prinzessinen wollen .........nur
Das ...........doch ein
Spaß .......sein

Auch im ........
und ......Glas
Prinzessinen
........doch nur ....

Ich ......auf
verlasst ........
drauf .........
.........die aufstigs
Leiter Ich kenn .......
Dreh, Ich .........wies geht

Ich will ......
Ich hab es ..........
Ich heb vom .......ab.
Ich ........die Welt auf Trab


Ich .........hinauf
Ich hab es drauf.
Ich heb .......Boden ab.
Ich .......die Welt auf ......

Hier bin ich, alle .......mich an.
Ich ......was ich kann.
Nichts lässt ........zweifeln.
Hier komm ich, .....mit leuchtet .......

Sensational .....ich.
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich

Prinzessinen .....doch nur Spaß
Prinzessinen wollen doch nur .........
in dir ......ein Stern der .....

in ihr ......... und lass ihn ......
Gib Gas hab ......dabei.
Und dann ......hier bin ich.

alle ......mich an.
Ich kann .....ich kann.
Nichts ......mich zweifeln.

Hier komm ich, .................Hell.
........bin ich.

Hier bin ich, alle seht .....an.
Ich kann was ........kann.
.......... lässt mich zweifeln.
Hier komm ich, .........leuchtet Hell
Sensational ..... ich.

......bin ich, alle seht ........an.
Ich kann .....ich kann.
Nichts lässt .....zweifeln.
Hier .....ich, funkelnd leuchtet Hell
Sensational bin ......



Dalszöveg :

Ich war als Kind
was viele sind,
lieb nett und braf
und unbedardft

Nun wendet sich
das mag für mich
Ish sehe es Klar
ein Traum wird war

Alles sieht Rosig aus
Ich komme hanz groß Raus

Hier bin ich, alle seht mich ann.
Ich kann was ich kann.

Nichts lässt mich zweifeln.
Hier komm ich, guckent läuchtet Hell.
Sensational bin ich.

Ich werd wach
Und shon gibt es streit
die Gräfin fragt dann
Was du noch endlich gescheit
Sie sagt mir vieles stehts
das richtige Maß
Prinzessinen wollen doch nur Spaß
Prinzessinen wollen doch nur
Das sieht doch ein
Spaß muss sein

Auch im Schloss
und hinter Glas
Prinzessinen
wollen doch nur Spaß

Ich steige auf
verlasst euch
drauf erklimme
weiter die aufstigs
Leiter Ich kenn den
Dreh, Ich weiß wies geht

Ich will hinauf
Ich hab es drauf.
Ich heb vom Boden ab.
Ich bring die Welt auf Trab


Ich will hinauf
Ich hab es drauf.
Ich heb vom Boden ab.
Ich bring die Welt auf Trab

Hier bin ich, alle seht mich an.
Ich kann was ich kann.
Nichts lässt mich zweifeln.
Hier komm ich, kommt mit leuchtet Hell.

Sensational bin ich.
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich
bin ich

Prinzessinen wollen doch nur Spaß
Prinzessinen wollen doch nur Spaß
in dir steckt ein Stern der leuchtet

in ihr wahr und lass ihn Frei.
Gib Gas hab Spaß dabei.
Und dann schrei hier bin ich.

alle seht mich an.
Ich kann was ich kann.
Nichts lässt mich zweifeln.

Hier komm ich, funkelnd leuchtet Hell.
Sensational bin ich.

Hier bin ich, alle seht mich an.
Ich kann was ich kann.
Nichts lässt mich zweifeln.
Hier komm ich, funkelnd leuchtet Hell
Sensational bin ich.

Hier bin ich, alle seht mich an.
Ich kann was ich kann.
Nichts lässt mich zweifeln.
Hier komm ich, funkelnd leuchtet Hell
Sensational bin ich.


Memóriajáték :

barbie _memóriajáték_német_1.JPG
Testrészek beírására feladatlap :

német_testrészek_feladat.JPG
Keresztrejtvény :
barbie_princess_pop_cross_deut_link.JPG
Wordoku : 
barbie _wordoku_deutch.JPG
Francia : 

Behelyettesítendő szöveg :
Quand .........jeune,
..........ça fun.
je ......des mots,
je .........pas trop.

mais à .........,
il y a ........... ces gens,
les yeux .......,
sur mes .......

c'est .......un rêve qui ........,
le .........tient à pas ........chose.

me voici,
je ......ma vie,
je sais qui je .........,
je ........au bout de mes ...........
je .......là,
j'avance pas à .....,
je suis ........d'espoirs,
ce soir.

........plus loin,
je suis mon ......,
j'm'y .......bien,
car c'est mon ........
je ........ des sentiers battus,
je veux pas passer ...........

je ........ les sons parfaits,
qui me mènera au ...........

me voici,
je vis ......vie,
je sais ...... je suis,
je vais au ......de mes envies.
je suis .....,
........ pas à pas,
je suis remplie ..........,
........soir.

ce soir, ce soir .........et encore ...... encore!

il y a une star en chacun dem....,
il suffit de ........à l'écoute,
il ......trouver sa route et ........

me .,,,,,,,,,
je vis ma vie,
je .,,qui ..suis,
je vais au bout de mes .,,,,,,,.
je ,...... là,
j'avance ,....à ,.....,
je ,.......remplie d'espoirs,
ce ,......

me voici,
je vis ,..... vie,
,....sais qui je suis,
je vais au bout de ,..... envies.
je suis là,
,...,.,.pas à pas,
je suis remplie ........,
ce soir.

ce soir, ce soir encore et encore et encore!

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

ce soir, ce soir encore et encore et encore! (et encore et encore)

on y va!

Dalszöveg :
Quand j'étais jeune,
j'trouvais ça fun.
je notais des mots,
je parlais pas trop.

mais à présent,
il y a tout ces gens,
les yeux rivés,
sur mes pensées.

c'est comme un rêve qui s'exauce,
le bonheur tient à pas grand chose.

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

toujours plus loin,
je suis mon chemin,
j'm'y sentirais bien,
car c'est mon destin.
je sortirais des sentiers battus,
je veux pas passer innaperçue.

je trouverai les sons parfaits,
qui me mènera au sommet.

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

ce soir, ce soir encore et encore et encore!

il y a une star en chacun de nous,
il suffit de rester à l'écoute,
il faut trouver sa route et chanter.

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

ce soir, ce soir encore et encore et encore!

me voici,
je vis ma vie,
je sais qui je suis,
je vais au bout de mes envies.
je suis là,
j'avance pas à pas,
je suis remplie d'espoirs,
ce soir.

ce soir, ce soir encore et encore et encore! (et encore et encore)

on y va!
Memóriajáték :

barbie _memóriajáték_francia.JPG
Testrészek beírására feladatlap :
francia_testrészek_feladat.JPG
Wordoku : 

barbie _wordoku_french.JPG
Spanyol : 
Testrészek beírására feladatlap :

spanyol_testrészek_feladat.JPG

Olasz: 
Testrészek beírására feladatlap :

olasz _testrészek_feladat.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://knyelvtanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr555099002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása